zaterdag 25 april 2015

ellende

Ik ben egoistisch, dom, hij blijft enkel nog bij me voor onze dochter.
ik ben niets waard, hij komt niet meer graag naar huis, hij zou liever bij me weg gaan maar hij zit gevangen.
ik ben nutteloos, lig enkel in bed, ik doe niets goed
hij had bij me weg moeten gaan toen ik onze zwangerschappen verloor want sindsdien ben ik dood vanbinnen.
hij drinkt omdat ik hem ongelukkig maak
mijn fibro bestaat nieg voor hem, ik ben dom geweest om indertijd als ambulancier te gaan werken, ik heb er mijn carrière mee om zeep geholpen, mijn lichaam ...
ik verknoei het steeds

En ik heb niet eens een vriendin om bij te gaan uithuilen ... en hij heeft ook niemand ...
hij wil niet van me scheiden omwille van onze dochter .... ik kan niet bij hem weg want dan neemt hij me onze dochter af ... ik kan niet voor haar zorgen, ik kan nog niet eens een job aan, hij zou wel zorgen dat ik haar nooit meer zag ...
sinds onze dochter er is is het hier thuis nog erger geworden ... alleen van haar houdt hij nog, ik laat hem koud



Een hele waslijst die ik net over me heb gekregen vanavond ...
misschien heeft hij wel gelijk ... ach wie maak ik wat wijs, hij heeft gelijk ... ik ben niets waard, ik ben een zwakkeling, egoïstisch, ik kan niets, ik heb niets

Wat is er van me geworden ... gevangen in een huwelijk met een man die me een loser vindt ... hij zal wel gelijk hebben ...

Ik heb niet eens iets of iemand om heen te gaan ... ik kan niet weg want dat wil ik onze dochter niet aan doen ....
het is al jaren stuk volgens hem en telkens weer maak ik het meer en meer stuk.

Ik zou er beter niet meer zijn ... en dit is niet de depressie die praat ... zonder mij is hij beter af ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten