woensdag 18 maart 2015

Werken

Eigenlijk zou ik graag terug gaan werken. Alleen is de vraag 'wat?' ...
Ik ben niet meer stressbestendig, heb regelmatig dagen dat ik veel pijn heb en bijgevolg zwaardere pijnstillers moet nemen die op mijn concentratie inwerken, ... Maar toch zit er nog ergens een sprankeltje van die dynamische vrouw, de ergotherapeute, de netwerkbeheerder, de aankoper, de ambulancier, ... Het kan toch niet zijn dat ze weg is? Dat wil ik niet aannemen!
Wat voor werk? Op goede dagen denk ik wel eens dat ik terug een bureaujobke aan zou kunnen, iets bij een arts, de administratie voeren? Onlangs zag ik een vacature voor een job waarbij je doktersbriefjes moest ontcijferen en ingeven, leek me wel wat, ik heb een goede medische kennis en ik heb  jaren lang doktersbriefjes ontcijferd ... waarom heb ik niet gesoliciteerd dan? Omdat ik bang ben. Bang om niet te kunnen functioneren, om mijn slaapjes door de dag op te moeten geven, om te moeten werken ondanks pijn ...
En zo blijf ik hier zitten, vastgeroest ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten